top of page

Barmarksdrag


Måste stolt få berätta om kvällens upplevelse.. Jag är lika glad som ett barn på julafton och jag kan inte sluta le.

Har ju tränat barmarksdrag med Ville sen i höstas och i vintras började jag även träna detsamma med Mandy. Vi har varit på några draghundsträffar och träffat nya människor och hundar och vi har fått några nya vänner. Vi brukar träffas och köra en vända tillsammans lite titt som tätt och det är superkul! Ville och Mandy har utvecklats och tanke på tävling i höst närmar sig men ikväll upplevde jag något magiskt, jag fick möjlighet att prova köra 4-spann med Ville & Mandy. Jag fick låna Örni & Vakker av min vän Lena som har ett litet gäng härliga Grönlandshundar. Örni & Vakker som är vana och duktiga ledarhundar gick såklart i front och efter sprang Ville & Mandy. Det var jättenervöst innan vi kom iväg och jag hade många tankar i huvudet men oj va härligt att se 4 glada hundar susa iväg som dom aldrig gjort annat.

Jag tackar Lena för möjligheten att få göra något jag bara kunnat drömma om och kanske, kanske skötte vi oss så pass bra att vi kan få göra om det någon gång framöver!


Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page