top of page

Inte våran helg


Ja Inte har det varit våran helg.. I lördags tävlade Carlsson i lydnad. Det blev ytterligare en bruten tävling, synd då den inleddes med en jättefin, stabil platsliggning och allt kändes så bra ända tills det var våran tur och jag blev så sjukt nervös och Mr C gjorde som han brukar göra när jag inte kan hålla mina nerver i styr, han kör ner näsan i backen och där stannar den, så jag beslutade att bryta. nya tag och nya tävlingar är det som gäller, någon gång ska vi lyckas!

På söndagen var det Siddys tur att visa upp sig i ringen på hemmaplan. Tyvärr måste jag säga att jag inte är nöjd med domaren, inte pga av hans kritik (förutom att han tyckte att alla hennes plus var minus) utan över situationen som uppstod, Det var fyllt med stress och så snurrigt att man inte viste in eller ut detta ändrade sig när det blev dags för nästa ras! tråkigt när man betalar så mycket pengar bara. Annars är jag nöjd över Siddys prestation, hon var trots stressen inte så blyg på bordet som hon varit innan kanske kan träningen ge resultat tillslut?!


Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page